En/na Miquel Colomer ha escrit:
Us adjunto info que m'ha arribat de localret. Per la meva part ara mateix no conec cap detall del conveni entre Microsoft i Localret.

Vaja.

Quan fa un anys (2005 o així) vam anar a parlar amb LocalRet fer estudiar
proves pilots Openoffice.org i Mozilla en català per després recomanar-ho ens
van dir que els hi agradava molt aquest programari però que ells en cap cas
feien recomanacions en quant a programari.

Clarament han canviat d'opinió des de llavors.

Jordi,

--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/