Hola Jordi,

Jo que sóc col·laborador d'ERC de Gavà vaig demanar-los de presentar una
proposta en favor del PL i del programari en català. La proposta original d'ERC
es basava en propostes similars dels ajuntaments de Banyoles i L'Hospitalet i
era un xic més agosarada que la que finalment es va aprovar. No obstant, la
proposta definitiva va ser votada a favor per tots els partits amb
representació al consistori llevat del PP, que va matisar que no estava en
contra del PL.

El text de la moció de Banyoles incloïa una referència a fer arribar les
conclusions a Softcatalà. Per això t'ha arribat aquest comunicat.

Atentament,

Francesc Dorca