On 5/13/05, O. Castell i Marcos <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Hola a tots,
>
> durant el fil d'una consulta sobre LTSP, PXEs i ThinStation, un company
> ha fet el comentari següent sobre el que "sap" de la situació de la
> informática educativa a Catalunya. El cas era que el demanavem per fer
> una demostració de les virtuts del sistema LTSP, ThinStation i altres a
> les Terres de l'Ebre. No té desperdici i fins i tot som comentats arreu.

Jo no puc copiar una opinió en forma de text literal, però intentaré
explicar una experiencia similar. El cas és que el curs passat es van
fer unes proves a la meva escola i una d'elles la feia una empresa amb
una aplicació feta amb Java sobre Tomcat. Em va sorprendre que una
feina encarregada i pagada pel dep. d'educació tingues una tecnologia
"com cal", i així li vaig comentar al tècnic que instal·laba el
sistema. Aquest em va dir que, efectivament, havia parlat amb els
responsables de les webs del dep. d'ed. i es va quedar al·lucinat de
que es pogues anomenar "Portal" a coses com xtec.es o edu365.com, que
va intentar parlar sobre tecnologies amb aquestes persones (no se qui
eren) i que es va donar compte de que no tenien ni idea, etc.

Som comentats arreu, ja ho podeu ben dir.

JJOR