En/na Xavier Guardiola ha escrit:

Bones,

Hi ha força opcions, jo no he provat les altres i no sé quina és millor però una de bona qualitat és Hula que ve d'un producte tancat lliberat per Novell recentment. Veure http://hulaproject.org/Hula_Server

Nosaltres hem evaluat Hula durant un temps, pero el producte encara no
es massa madur, i de fet encara no hi ha cap release. Malgrat que la base
del producte (Netmail) és sòlid, al voler afegir tantes coses a resultat
en un producte que peta massa per estar en un entorn de producció. Quan es poleixi i sigui més estable, no dubto que sera una magnífica
aplicació...

Segur que la vostra valoració és millor que la meva ja que jo només vaig instal·lar-lo i jugar amb ell una mica amb ell. La impressió que em vaig endur va ser bona però tampoc vaig fer cap prova que pogui ser considerada seriosa.

Bon estiu!

Jordi,

--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/