El Dissabte, 22 de Octubre de 2005 04:24, Alfons Nonell i Canals va escriure:
> No obstant, aquestes dll és l'únic ilegal que té el meu ordinador.

No importa que et justifiquis, no anava per aquí :)

Tenc aquestes DLL pagades per triplicat i obligat, van arribar amb ordinadors
nous.  A mi em van obligar a tenir-les i pagar-les per poder tenir aquests
ordinadors, però resulta que no són meves: és un delicte passar-te-les si no
les uso!  Ho puc fer amb el iogurt del menú que no em ve de gust, però no amb
les DLL.

Fet i fet, també delinqueixo jo, que les he pagat, si les poso a la partició
del GNU/Linux.

Qui és qui atempta contra les propietats d'altres?  I contra els costums que
ens fan millors, com el compartir.

Cal ser client d'aquesta empresa i acceptar aquestes condicions d'ús si volem
veure la TVC embitada, que és com diuen que veurem la TV d'aquí a poc.

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net

.