El Dimarts, 31 de Gener de 2006 02:08, Xavier Amatriain va escriure:
> Ara que la gent comenca a animar-se amb el Skype, val la pena saber que
> hi ha alternatives GPL (i fins i tot tecnicament mes avancades). Es
> curios que a la universitat on estic han prohibit el Skype per raons
> tecniques pero tambe perque les condicions del EULA son inacceptables
> per a una institucio publica.

Interessant!  Pots donar detalls? :)

> Jo de moment nomes se de OpenWengo (http://www.openwengo.com ) pero
> segur que n'hi ha d'altres.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_SIP_software

Cal promocionar-ho, o a veure si perdrem un avantatge que havíem aconseguit al
món dels àtoms (no cal que tothom tingui telèfons de la mateixa marca).

Ai, el món dels bits.  Per a llegir cal ser client de Microsoft (*), aviat per
a parlar d'Skype... i anar fent :(

(*) http://weblog.bitassa.net/arxiu/2006/01/16/366/

--
Benjamí