El Diumenge, 5 de Febrer de 2006 23:34, Biel Frontera va escriure:

> Quina gran resposta!! :S
> Canviant associacions?? Amb quin programa?? amb quines llibreries? Ja
> estic cansat de provar: kaffeine, vlc, mplayer, totem, helix-player,
> xmms. He instal·lat tot el que he trobat de mpeg4 o mp4, i no hi ha
> manera.

Sembla que no cal que t'hi trenquis massa el cap.  No va.

A la llista Internauta (un programa de catradio) he confirmat que el meu
mplayer necessita estar compilat amb llibreries live.com per a reproduir
mpeg4.

http://www.mail-archive.com/internauta%40zeus.internauta.net/msg06354.html

Que aleshores funcionaria amb aquest stream:

rtsp://lillestroem.uio.no/ifi/inf3190/datacom_210104_high.mp4

El meu no té live.com, així que no va.  Però el mateix llistaire que passa
l'stream de dalt, en mpeg4, i que té les llibreries live.com, diu que sí
l'escolta però no el de catradio.

En definitiva:

- No han cercat res fàcil per qui no tengui Windows (Media Player o
Quicktime).

- La frase del "Linux" al web és buida, perquè 1) no és tant evident que
tothom tengui accés fàcil a reproductors amb mpeg4 per "Linux" i 2) en cas
que els tinguin (mplayer amb llibreries live.com), no funcionen amb el seu
stream.

Hi ha formes de treballar amb formats lliures.  En se d'una que al 2002 va
començar a transmetre amb mp3 perquè era """"el format més popular
d'Internet"""" i amb Ogg, perquè era el lliure de debò.  Encara ho guardo:

http://www.bitassa.com/stuff/radiogpl_mundolinux44.jpg

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net