Em Qui, 2006-12-21 às 10:27 +0100, Jordi Mas escreveu:

> Hola Marcelo,
>
> Aquestes empreses ja tenien relacions comercials amb Novell o Microsoft, o
> com
> en el cas de Deutsche Bank, amb les dues alhora. Per la qual cosa, no s'està
> anunciant res nou (bé, quatre gestions dels responsables de grans comptes que
> són part del seu dia a dia).
>
> Qui surt perjudicada de tot això és Red Hat ja que aquestes organitzacions
> estaven usant totes Red Hat i ara s'esdandaritzaran amb Suse, que
> curiosament,
> els hi ven Microsoft i no pas Novell.

gràcies per l'esclariment Jordi,

el que em preocupa és la Microsoft entrant en el negoci del programari
lliure...amb el seu vell modêlo de negocis...

Per a mi, l'èxit del programari lliure està que construïm un NOU modêlo
de negocis, amb aprofitament del coneixement local i nacional i amb un
ecosistema d'empreses petites i mitjanes. Això la Microsoft mai va a
fer...

El meu temor és que la Microsoft monopolitzi i creu paranys de
aprisionamento tecnològic dels seus clients, també en el mercat de
programari lliure.

No és para això que vam lluitar tant!

bon nadal per a tots

marcelo