Hola,

N'estic fins al capdamunt! Abans jo tenia amb vodafone una configuració o el
que es digui, de forma que quan telefonava al servei d'atenció al client
vodafone (122) em sortia directament algú que m'atenia en català. Ara (i
cada vegada que hi telefon) m'he passat 45 minuts al telèfon perquè,
d'entrada, el servei automàtic de resposta que et surt et dóna opcions en un
parell d'idiomes que no inclouen el català (si que inclouen l'anglès però).
Quan el contestador te demana que "describa el motivo de su consulta" i li
dius "atenció en català", no t'entén (el de telefònica al menys entenia
això  i et passava directament a servei en català). Finalment em passen amb
algú "real", que a vegades em surt en català i altres no, però si no, torn a
demanar "Atenció al client en català" i enlloc de readreçar-me directament
quan senten les paraules "client i català" comencen a demanar-me el telèfon,
i com que el dic en català a veure si agafa que no m'entén i que millor que
em passi directament, no m'entenen i em demanen que el digui en castellà, de
forma que acaba la cosa allargant-se. Finalment, m'han passat a un servei
d'atenció que semblava en galeg, però també he esperat  i al final he
penjat, ja que estava amb la musiqueta d'esperar i no contestava cap persona
real.

Vaig enviar diversos faxos intentant que em tornàssin a posar que la
resposta fós automàticament en català com era abans, però ja em digueren que
aquest servei no el tenen... total, que van enrera com els crancs.

No hauriem de fer alguna cosa? On ens podem queixar? Potser podem telefonar
tots al servei d'atenció i demanar que ens posin els telèfons de forma que
ens contestin directament en català, o que surti l'opció en català al menu
d'idiomes, a veure si ho fan...

Salut!
Fanny

:::Fanny Marí!%:::
iane...@gmail.com

"Alguns són tan febles que si no poden evadir-se d'ells mateixos no suporten
viure" (F. Marí)
ARA I SEMPRE [AIS]

- Pàgina web:
   http://www.araisempre.cat
- Per enviar un missatge a totes les companyes i companys:
   ais@araisempre.cat

Respondre per correu electrònic a