Niat jahat UMNO/BN yang menjadikan PLKN - Satu Lagi
Projek Barang Naik, untuk menyamun RM500,000,000.00
wang rakyat setiap tahun, menghasilkan kerosakan yang
amat dahsyat.
Pelatih bukan saja dihidangkan dengan hiburan liar dan
zina, kini pembunuhan dan pergaduhan menjadi-jadi.
Kroni Najib/Rosmah mengaut untung besar dengan PLKN.
Syllabus PLKN kebanyakannya ditiru dari sistem Kader
Kominis.

Pembunuhan Haziq Jafar, 17 oleh seorang budak India di
kem PLKN Kluang Johor adalah satu lagi kejayaan
menghapuskan Melayu dan Islam di Malaysia.

Setelah Datuk dan Tan Sri UMNO/BN tauke-teuke dadah
berjaya mendapat untung besar disamping merosakkan
berjuta-juta muda-mudi, kini mereka diajar untuk
berbunuh-bunuhan pula.

Dadah terlalu bebas dijual di penjara-penjara dan
pusat-pusat serenti Malaysia kerana tauke-tauke
SEBENAR dadah adalah Datuk-Datuk dan Tan Sri- Tan Sri
UMNO/BN.
Ini disahkan oleh Polis dan Warder-Warder.

Mahkamah Majistret: 'Maafkan anakku'
Oleh Mohd Roji Abdullah

KLUANG: “Saya faham mereka sedih kehilangan anak
kerana perbuatan anak saya tetapi saya juga sedih.
Walaupun anak saya masih ada masa depannya hancur
selepas kejadian itu.

“Saya bersedia berjumpa keluarga pelatih yang
meninggal dunia selepas dipercayai bergaduh dengan
anak saya itu untuk merayu supaya mereka memaafkan
anak saya,” kata Ganeswary Balakrishnan ketika ditemui
di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) di sini, semalam.

Ganeswary, 38, ibu kepada seorang pelatih India
Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) dari Kempas,
Johor Bahru yang dipercayai terbabit dalam pergaduhan
sehingga menyebabkan kematian seorang pelatih Melayu
Haziq Jafar, 17.

Beliau bersama suaminya, Krishnan Subramaniam melawat
anak mereka yang ditahan reman di lokap IPD Kluang,
sejak 22 April lalu.

Ganeswary berkata, dia amat gembira dan bangga ketika
menghantar anaknya ke kem itu untuk menjalani latihan
tetapi tidak menyangka kini masa depannya sudah
musnah.

“Saya percaya keluarga mangsa tidak menyangka
pemergian anak mereka begitu cepat ketika menjalani
latihan di kem itu dan saya merancang berjumpa mereka
untuk meminta maaf,” katanya.

Ganeswary berkata, dia dan suaminya melawat anak
mereka dua kali sejak dia direman.

“Hati ibu mana tidak sedih, kerana kita menghantarnya
ke kem untuk menjalani latihan dengan harapan masa
depan mereka cerah selepas menerima latihan di sana,
tapi tak sangka begini jadinya.

“Saya dan suami tidak boleh datang selalu menjenguk
dia di lokap kerana kami tiada kenderaan dan terpaksa
menyewa kereta orang lain untuk datang ke sini,”
katanya tidak dapat menahan sebak.

Semalam, Mahkamah Majistret Kluang memerintahkan
tempoh tahanan reman pelatih terbabit dilanjutkan tiga
hari lagi sehingga Jumaat ini.

http://mail.yahoo.com

Everything you need is one click away.  Make Yahoo! your home page now.
http://us.click.yahoo.com/AHchtC/4FxNAA/yQLSAA/JcWolB/TM

Alternatif-Net : A Discussion Forum Focusing on Issues Related to Justice
            Forum Perbincangan Maya Yang Fokus Kepada Isu Keadilan

Disclaimer: Messages sent do not represent the stand of the Barisan Alternatif
(BA) unless otherwise stated

Complaint : Send to [EMAIL PROTECTED]

To Sub    : Send blank e-mail to [EMAIL PROTECTED]
To Unsub  : Send blank e-mail to [EMAIL PROTECTED]