Ramūnai,

Konstitucijos 44 straipnsis yra apie cenzūrą, O 43-iasis kalba apie
bažnyčias ir religines bendruomenes ir jame parašyta "Bažnyčių bei kitų
religinių organizacijų būklė valstybėje nustatoma susitarimu arba
įstatymu". Bet niekur apie atskyrimą parašyta nėra. Man rodos, kad Vytautas
teisus. Šis principas yra tariamas, kažkodėl mūsų pačių, katalikų, labai
smakiai įsisavintas ir dirbtinai "cituojamas" Lietuvoje kiekvieną kartą
norint pakritikuoti vyskupus arba kunigus, kai jie kovoja už katalikiškų
vertybių išlaikymą politikoje. Lietuvoje, kitaip nei kokioje Prancūzijoje,
Bažnyčios padėtis sanykiuose su valstybe yra palankesnė: jos
bendradarbiauja tardamosi.
Tio tarpu visiškai sutinku su Tavim, kad nereikia nei politizuotos, nei
valstybės administraicjai pajungtos Bažnyčios.

Su geriausiais linkėjimais,
Emilija