*Garbė Kristui!*

Visus sveikinu su Verbų sekmadieniu! Nors ir kitokiu, bet nemažiau
reikšmingu.  Rašau jums kvietimą, kaip ateitininkams, "*susiburti*" kartu -
taip pat kitokiu būdu.

Šiuo kvietimu paskui labai prašysiu *pasidalinti *su kitais broliais ir
sesėm ateitininkais, nesvarbu, dabar at-kų veikloje aktyviais ar nelabai,
Lietuvoje, ir už Atlanto, padrąsinti prisijungti nuo pačių jauniausių
ateitininkų iki pačių vyriausių. Tik per tokius asmeninius paraginimus
kvietimas
galės būti labiau išgirstas ir vaisingas.

Taigi visa ši informacija-kvietimas yra ir ateitis.lt puslapyje, idant būtų
lengviau dalintis su kitais:
http://www.ateitis.lt/naujienos/kvietimas-tapti-filmuko-ateikite-kurti-dalimi/

* - - - *

Taigi viltingai belaukiant kongreso, aš ir ateitininkų metų komunikacijos
grupė, kviečia atgaivinti šių ateitininkų metų šūkį „Ateikite kurti“, jį
apmąstant savo gyvenime, pasidalinant mintimis su kitais ir taip tampant
visų sąjungų ir kraštų ateitininkų *filmuko „Ateikite kurti“ dalimi*.

Kaip tapti filmuko dalimi? *Nusifilmuokite, atliekant 3 užduotėles:*

1. Trumpai *prisistatyti* (Vardas, vietovė, sąjunga, vienetas).

2. Trumpai, keliais sakiniais *pasidalinti*, kaip aš suprantu šių
ateitininkų metų šūkį-kvietimą „Ateikite kurti“. Pasidalinti, ką man
reiškia šis kvietimas, kaip jis man prakalba.

3. Po pasidalinimo garsiai *perskaityti* visą Arvydo Žygo kalbą, iš kurios
paimtas metų šūkis.

Nuoroda į tekstą – čia:
http://www.ateitis.lt/istekliai/kun-arvydo-zygo-kvietimas/

Vaizdo įrašo trukmė – *iki 3 min. *

Nusifilmavę, *iki balandžio 15 d*. atsiųskite vaizdo įrašą man,

Godai Kotrynai, *el. paštu*: goda.kotr...@ateitis.lt

(Jei įrašo talpa bus didesnė, jį galite siųsti kaip *Google Drive*
nuorodą/ *wetransfer.com
<http://wetransfer.com>* / *myairbridge.com <http://myairbridge.com>*, o
jei vis tiek kyla techninių kliūčių – rašykite arba skambinkite man:
*860537925*)

*Patarimai *besifilmuojantiems:

> jei filmuositės telefonu, tai darykite laikydami telefoną *horizontalioje
padėtyje*;

> kalbėkite *garsiai ir aiškiai*, o prieš filmuojantis, įsitikinkite, kad
aplinkoje nėra triukšmo, galinčio jus nuslopinti;

> atliekant 3 užduotėlę, jei neturite galimybės atsispausdinti teksto,
galite pasinaudoti dvejomis priemonėmis (tarkime, jei filmuojatės telefonu,
tekstą skaityti galite per kompiuterį, arba paprasčiausiai galima
nusirašyti žodžius ant lapo);

> galiausiai, būkite tokie, kokie esate – *atsipalaiduokite :)*

Tikimės, jog šiuo filmuku kiekvienas galėsime paklausti, o kaip aš galiu
atsiliepti į šį Žygo kvietimą ir tapsime gražiu atminimu mūsų ateities
kartoms.

Filmukas bus įkeltas į ateitininkų youtube kanalą
https://www.youtube.com/user/MASValdyba, bei, viliamės, parodytas kongreso
metu.

[image: 3.2..png]

- - -

Šiuo metu, tikiu, ateitininkai, pavieniui ar grupelėse, šeimose, jungiasi
ir maldoje, už visą pasaulį. Ir ši bendrystė - žūtbūt mums svarbi.

Visgi šiuo kvietimu raginu prisiminti save Katalikų Bažnyčioje dar ir kaip
ateitininką ir tokia simboliška filmuko išraiška parodyti, kad ši
organizacija mums - tebesvarbi ir brangi. Tad kviečiu į tai pažvelgti
neabejingai, nepasidrovėti, namuose įsirengti "kino studiją", tapti
ateitininkų dokumentikos režisieriais bei operatoriais ir *sukurti šį tą
gražaus ir ateitininkiško!*

*Džiugaus Prisikėlimo! 🌿*

Goda Kotryna Užpelkytė
Ateitininkų federacijos biuro komunikacijos grupė
Mob.: +37060537925

www.ateitis.lt