selamat idul fitri....juga

lewat reply ini saya mohon dengan sangat hormat agar saya di
-unsubscribe...
karena saya sudah beberapa kali lewat :
[EMAIL PROTECTED] tidak pernah berhasil

demikian atas perhatiannya, saya mengucapak terimakasih

sekali lagi mohon dengan sangat agar saya di-unsubscribe

Erna
Depository & Securities Information Division

The information transmitted is intended only for addressee(s) and may
contain confidential and/or privileged material.  Any review,
retransmission, dissemination or other use of or taking of any action in
reliance upon, this information by any party other than the intended
recipient is prohibited. Unless otherwise specifically stated by the
sender, any documents or views presented are solely those of the sender
and do not constitute official documents or views of PT Kustodian
Sentral Efek Indonesia (KSEI).