Dear netters,

Saya punya masalah sengan anak saya Reza umur 4 th dari 1 th hingga
4 th saya kasih susu Procal Valina + Ovaltine coklat tapi di dalam kemassan
Kaleng Procal tertera  untuk usia 1 s/d 4 th. tepat 3 Oktober 2000 usia Reza
4 th saya takut seminggu kemudian saya ganti dengan
susu frisian bendera madu tapi kayaknya anaku kurang selera,malas makan
maksud saya apakah boleh ya kalau saya lanjudkan kembali susu
procal s/d 5 th fikir saya kalau sudah lima th baru saya kasih Sustagen
Junior. kepada rekan netters all tolong dong info baliknya.
sebelumnya saya ucapkan terima kasih

Mamiek.