Leres kang Soni, abi mah teu gampang ngambek atanapi kabakar, alim ari
kabakar mah bilih tutung he..he..he..

Kang Soni tialit oge abi mah tos biasa debat sareng pun Bapak dibumi,
malahan disakola oge abi mah pang cerewetna ceunah he..he..

Waktos raka abi kampanye janten anggota dewan PDIP, abi mah malah
nyolok partai anu sanes, sanes hoyong janteun musuh kanggo pun raka,
ari demokrasi mah bebas milih asal aya alasanna anu jelas dan tepat.
Tapi ngiring bingah pun raka teh lolos janten anggota dewan
dikuningan, selamat baelah he..he..he..

Kang Soni abi mah hoyong amengan ka kota Banten, aya warga Banten asli
Baduy dalam/Baduy luar kumaha tah caritana, abi mah tertarik hoyong
terang.

Ari kabiasaan urang Baduy teh naon, sareng kumaha hubunganna sareng
warga kota ?

Baktos,
Nn G

--- In Baraya_Sunda@yahoogroups.com, Soni Abunawas <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> he..he..saha nu panas...,siga na teu aya nu panas nya teh nenen....
> siga na wajar ari ..teu sami tinu pendapat...mah,
> candak manfaatna wae.....nya..omat atuh bedog mah ulah di
kaluarkeun,....
> kareueung jaman kiwari...kitu,
>
> Baktos
> Soni

nyambung... Saur
> abdi..oge..bedog..anu kaluar..... Ngan eta ieuh ayi Nenen teh sigana mah
> panas sareng nastung.. belebet tina bahasa Sunda switch off ka
Indonesia...
> Wilujeng ah..!

Afganistan.

Spanish+language+and+culture&w2=Indonesian+languages&w3=Indonesian+language+

learn&w4=Indonesian+language+course&c=4&s=123&.sig=i0uz1ashNJUXcywybo_CjA>
> Indonesian

h+language+and+culture&w2=Indonesian+languages&w3=Indonesian+language+learn&
> w4=Indonesian+language+course&c=4&s=123&.sig=U8quPY3EywUMqNl0DE_fXQ>
> Indonesian

sh+language+and+culture&w2=Indonesian+languages&w3=Indonesian+language+learn
> &w4=Indonesian+language+course&c=4&s=123&.sig=35UjoVp7e6DgCDaHV0zPDQ>
> Indonesian

nish+language+and+culture&w2=Indonesian+languages&w3=Indonesian+language+lea
> rn&w4=Indonesian+language+course&c=4&s=123&.sig=OK2D01rp-4NP8SQzyh5GcQ>

[EMAIL PROTECTED]<[EMAIL PROTECTED]