Kapungkur abdi maca artikel ngan hilap dimana sareng
iraha, karangan eta jalmi anu berkecimpung dina sains
tapi ngarti oge kana konsepsi agama. Mun teu lepat
artikel na teh " The third Law of Thermodynamics
leading to the obvious proof of the existence of God".

--- borrococoque <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Hmmm Sains sareng agama nya?
>
> Kang Rahman, URL multyply nu lengkepna naonnya?,
> lieur maca ti email
> mah, mana tulisan kenging kang Rahman, mana nu sanes
> ieu teh?
> jadi ieu mah sanes bantahan atau naon wae tina
> posting ti kang
> Rahman, tapi ieu mah pendapat sim kuring ngeunaan
> sains sareng agama.
>
> Tapi, agama teh agama naon heula ieu teh? soalna
> beda tiap agama
> teh, memang dari segi moral banyak kesamaan, tapi
> soal akidah/konsep
> [...]
=== message truncated ===

[Ti urang, nu urang, ku urang jeung keur urang balarea]

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to: