He..he..he.. leres kang Rahman, serial komedi muslim unggal salasa di
CBC, ngan abdi mah kaborosan teras... sigana mah lucu pisan...

Ngan abdi mah sok rada khawatir bilih ujug-ujug aya anu ngamuk teu
tarima, langsung dibakar panginteun studio CBC...

Soalna seueur anu teu gaduh rasa humor....

Nn

--- In Baraya_Sunda@yahoogroups.com, "Rahman" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Kanada tayangkan sitcom muslim pertama
>

> Beragam sosok hadir dalam Little Mosque on The Prairie
> Beragam sosok hadir dalam Little Mosque on the Prairie
> Suatu serial komedi situasi yang menampilkan karakter dan cerita
> tentang warga muslim mulai ditayangkan di stasiun televisi nasional
> Canada, CBC, hari selasa.
>
> Serial yang dinamai ini "Little Mosque on the Prairie" ini menyajikan
> kisah
> sekelompok muslim yang mencoba membaur di sebuah kota kecil di Kanada.
>
> Acara ini menjadi acara komedi Muslim pertama yang ditayangkan di
> [...]

Kirim email ke