he euh tos dibejaan mung aya nu nanya mah..... meh langsung we ka nu boga
na... da kaburu di send kamari rek di cantumkeun ngaran kang irfan na ...
mung teu percantenan mah tingali geura di milis2 IT dicantumkeun kok ngaran
kang irfan na... ngan artikelna murni basa sunda... rerencangan nu ti luar
sunda te pada ngartieun... jadi ku urang di terjemahkeun... ngan eta tea teu
kaburu nyantumkeun ngaran si kang irfan teh... hampura we atuh kang irfan
heheheheh :p ngan tujuan uing mah bade nga wawuhkeun basa sunda ka dunia
diluar URANGSUNDA ... :) da aya salah sahiji komentar... nu nyebutkeun "
bagus banget kang aldo... jadi bisa sekalian belajar bahasa sunda" tah kitu
jeung aya nu paling ngabungahkeun hate kuring " kirain beneran linux versi
sunda... eh taunya cerita doang.. tapi ada kok konsole opensource buat
nge-develop dalam bahasa bebas, nah cerita ini membuat aku ingin mencoba
membuat linux dalam bahasa sunda" tah kitu kira2 teh.... sakali deui nya
hampura we mung niatan uing teh salah nya.... :)

On Mon, Jun 23, 2008 at 3:10 PM, kumincir <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>   Teu bosen2 ngageuing ka para '*forwarder*' artikel, sangkan ulah poho
> nyebutkeun sumberna atawa saha nu ngarangna, ngarah teu dituduh nu lain2.
>
> nuhun.

> genaheun,
> sarwa

Aldo Desatura (R) & (c)
62.0817.19.40.50
========
" hanya atas kasihnya, hanya atas kehendaknya kita masih bertemu matahari
.... "