Kære Håndbrygger!

Jeg skriver til dig, da jeg ønsker at få brygget en øl til goodbeer.dk <http://www.goodbeer.dk>

Anledningen er at der snart er oprettet 50000 øl, og det vil jeg gerne gøre noget særligt ud af. Hvis du vil brygge denne "jubilæums" øl, vil den blive oprettet som nr. 50000, smagt og anmeldt af mange kyndige ølanmeldere. Jeg vil naturligvis betale for de øl der bliver brygget, dine udgifter til materialer, flasker mm. For at få din øl anmeldt af så mange som muligt, vil jeg sende den som gaver til anmeldere rundt om i Danmark.

Der er ingen krav til øltype, %'er eller andet. Jeg håber naturligvis at det bliver en øl inden for kategorien "Det gode Øl"

Kom med et forslag til hvad du kunne tænke dig at brygge!

Jeg kommer også gerne forbi dit bryggeri og hjælper til med brygningen, det vil også give mulighed for at få skrevet nogle gode artikel til ØlentusiasteN, goodbeer.dk mm.

Alle Håndbryggere er desuden velkommen til at få deres Nano bryggerier vist på goodbeer.dk sammen med de øl der brygges. Der behøver ikke at være noget salg af øl for at oprette et Nano bryggeri! Hvis du er interesseret i det, så sendt et par linier i en email!
Venlig Hilsen - med skum på !

Lars Jensen

email: l...@goodbeer.dk <mailto:l...@goodbeer.dk>
web: www.goodbeer.dk <http://www.goodbeer.dk>

Ps. Hvorfor gå over åen efter spildt mælk, når der er godt øl i huset ?