Du kan prøve at opformere den i lidt æblejuice.
Smid et brev (måske 2) i lidt æblejuice og husholdningsfilm over. Så kan du se hvor meget liv der er i...

Hvis det virker som liv nok, så er det bare i bryggen med det, nu er det jo også rehydreret...

./morten

--
http://brygbaren.dk
Har du et spørgsmål om brygning, eller vil du gerne hjælpe andre?