Hej alle derude

Jeg er en ung gut på 22 år bosiddende i København, som lige er begyndt på
Statskundskab. Ved siden af mine studier vil jeg gerne til at starte et
ølprojekt igang, som jeg er sikker på bliver super interessant og sjovt.
Jeg har dog ikke selv den store erfaring som hobbybrygger. Derfor søger jeg
(som det også fremgår af emnefeltet) nogle hobbybryggere, som kunne være
interesseret i at hjælpe mig med at komme igang med mit projekt.

Det eneste jeg håber, er at du,
- har foretaget nogle brygninger selv
- har mulighed for at tage en snak med mig. Ikke længere end et kvarter
over telefonen for at høre mere om mit projekt. Herefter kan du hoppe med
på vognen eller sige nej tak.

Jeg håber at høre fra en masse af jer derude. I kan skrive til mig på min
mail lundorf...@gmail.com.
I emnefeltet kan I skrive "Interesseret hobbybrygger", så skal jeg nok
svare tilbage til jer hurtigst muligt.

Bedste hilsner Morten