Tak for jeres svar. toke jeg tror ikke den er inficeret. Jeg har brygget samme
opskrift to gange med samme resultat. Jeg hælder måske mere til teorien om, at
den er blevet flasket for tidligt selv efter tre uger. Det kan måske også være
mit brug af maltekstrakt til carboneringen

Mange dejlige hilsner fra Alex