El que trobo innecessari, des del punt de vista mediambiental, és
llençar tantes tones de paper, tinta i plàstic per enviar a cada persona
les 5 cartes, butlletes i sobres del vot dels 5 partits parlamentaris,
quan és obvi que només la meitat de la gent va a votar i que cadascú
n'utilitzarà només un d'aquests, és a dir, que se n'aprofitaran menys d'
1/5 part de la meitat (1/10), tenint en compte que molta gent agafa la
butlleta dels mateixos col·legis electorals.

En/na Paco Muñoz ha escrit: