From: "Ricard" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Llista Cardedeu" <cardedeu@thesaurus.net>
Sent: Monday, November 06, 2006 1:04 PM
Subject: [cardedeu] Més aclariments

Companys,
A veure si ens entenem. És veritat que existeix qui truca a les
emissores de radio, o envia missatges a la Tele, dien que sempre ha
votat ERC (o un altra partit) i que no el votarà més per això i per lo
altre. Jo en sé d'algun cas concret. En el cas d'ERC la excusa és no
haver fet l'Artur Mas president. Altra cosa és que per error he inclòs
en Josep Duran en aquest col·lectiu, sense adonar-me'n que en el seu
escrit és referia a ell mateix, com penso ha quedat prou clar.
Ara be, el fet és que hi ha qui és honest i diu sempre la veritat, però
també existeix qui actua de la manera expressada, i pel que a mi
respecta ni he de donar noms ni m'he de disculpar de res. Faltaria més.
Altrament enganyar els de la radio "per una bona causa" no deu ser caure
en pecat mortal, dic jo.
I paciència gent de CIU i PP. A fi de comptes, sols heu d'esperar quatre
anys per tornar-ho a intentar.

Salut i República
Ricard Díaz