Reenvio el missatge degut als problemes del servidor.

----- Original Message -----
From: Joan-Ramon
To: llistacardedeu1
Sent: Sunday, November 12, 2006 10:22 PM
Subject: cartutxos de tinta per C80

Hola a tots i a totes,

Tinc una impressora EPSON C80 que llençaré, perquè em dona problemes el capçal
d'impressió. Al preu que estan les impressores avui dia no em surt a compte
arreglar-la. Si algú vol que li doni els cartuxos de tinta (estan a la meitat
però van bé) o vol aprofitar alguna peça de la impressora que m'ho digui. El
cap de setmana que ve la duré a la deixalleria.

                                            Salutacions,

                                            Joan-Ramon Artigas