Primer de tot, aquest cop cal agrair a l'Ajuntamet que informi dels
possibles problemes que ocasionarà aquest reasfaltat.
Ara bé, em sorprenen una mica els trams que es mencionen. Quins són els
motius d'escollir un tram o un altre? Per què el Klein només entre Cervantes
i Montseny? Cal? No hi ha d'altres carrers amb més mal estat que aquests?
Digueu-me mal pensat, però sembla com si sobressin diners de la partida
pressupostària de reasfaltar o reacondicionar carrers i abans d'acabar l'any
s'hagin de gastar.

De tota manera, suposo que deu ser discutible si són aquests o uns altres el
que requereixen aquesta actuació

Pep

El 23/11/06, Ajuntament de Cardedeu <[EMAIL PROTECTED]> ha
escrit:

> Entre dilluns i dimecres de la setmana vinent (27 i 29 de novembre) es
> reasfaltaran vuit carrers del municipi:
>
> - Avinguda 11 de setembre, entre el carrer Ponent i La Riera
>
> - Aragó, entre València i Dr. Klein
>
> - Llinars, entre Mare de Déu del Pilar i Avinguda Jaume Campmajor
>
> - Esteve Barangé, entre Avinguda Rei en Jaume i Girona
>
> - Dr. Klein, entre Cervantes i Montseny
>
> - Dr. Klein, entre Avinguda Àngel Guimerà i Esteve Baranger
>
> - Passeig de la Font dels Oms, entre passeig del Mestre Pau Casals i
> Pintor
> Fortuny

> [...]

Josep Duran
[EMAIL PROTECTED]