Hola llistaires...

Coneixeu el "car sharing"? sí, el nom fa una mica de ràbia, però la idea
crec que és molt bona!

Enlloc de tenir cadascú el seu cotxe, la seva plaça d'aparcament, pagar la
seva assegurança, les revisions, etc...
pots agafar quan vulguis un cotxe d'aquesta empresa i només pagues segons el
que el fas servir (hi ha una quota de 8 euros al mes)
el pots agafar i deixar en diversos aparcaments, però fins ara només n'hi ha
a barcelona, tot i que he sentit que a granollers n'hi haurà un aviat.
Si entreu a la web podeu demanar on voleu un aparcament, jo ja n'he demanat
un per cardedeu, si molts el demanem, potser s'animen, no?

www.catalunyacarsharing.com

jo ho trobo ideal per la gent que només necessitem un cotxe un cop a la
setmana per exemple! i de cara als problemes d'aparcament a cardedeu també
podria ajudar, perquè si de 15.000 habitants cadascú vol tenir un cotxe
propi aparcat, ja poden anar construïnt aparcaments...

a veure què en penseu!

maria vidal agulló

(per cert, som dues maries vidals a la llista, ara firmem amb els dos
cognoms per no donar lloc a confusió...)