Doblar bé les pelis és més difícil i car que traduïr els textos, per tant és
més fàcil que hi hagi doblatges fets de pressa i malament. Però tampoc em
sembla l'argument decisiu a mi. Em sembla també més decisiu el que ja han
dit abans i que si només volem cinema doblat, sempre ens arribaran menys
varietat de pelis, i només les més comercials (que tenen prou diners per
encarregar un doblatge) i molt poques en català. A Suècia i a Grècia, que
parlen idiomes amb un nombre de parlants semblant al nostre només fan cinema
subtitulat.

maria vidal agulló

El 17/03/07, Joaquim Padró <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit: