Jo estic amb la Clara, justament ho he pensat bastantes vegades: flipo que
la gent no se'n recordi de com era fa uns anys el centre de cardedeu (en
quant a moviment de gent) allò sí que era un desert!
Sobre el tema del comerç, també d'acord en què no ha de ser l´únic factor a
tenir en compte, a part de que fins ara ningú ha aportat
dades de que el comerç hagi disminuït des de l'aplicació del pla, i jo crec
que les dades sorprendrien bastant.

Per una vegada que es fa alguna cosa pels que anem amb bici em provoca
tristesa sentir algunes reaccions.

Ah, i una cosa que em fa gràcia: els que sempre critiquen l'ajuntament per
fer mesures electoralistes ara no han dit que sigui valent d'aprovar una
cosa que ja se sabia que seria impopular al començament. (I que consti que
no tinc res a veure amb l'ajuntament)

Per mi el qui fa malbé el poble no és l'ajuntament sinó les grans empreses i
els especuladors. El problema és que aquests no els podem votar, i són molt
més poderosos...heu vist la demolició del bar el Casal? l'altre dia vaig
passar per allà i em van venir ganes de plorar...

en fi... esperem que peti de veritat la bombolla immobiliària...

maria vidal agulló