Malauradament penso que la majoria dels polítics actuen de manera
electoralista. Segur que l'activació dels semàfors no es casualitat. I
no només no es casualitat, sinó que sons conscients que augmentaran
les cues i el malestar entre els cardedeuencs.

Jo estic d'acord en que a cada cruïlla hi hagi un semàfor. Es molt mes
segur per els vianants i els conductors. Però no es pot "tallar" el
pas d'una carretera, perquè l'avinguda Rei en Jaume avui es primer una
carretera i desprès un carrer (la realitat es mes tossuda que els
desigs).

Primer cal canviar el tipus de via i implementar les alternatives. Amb
implementar vull dir, construir amb lògica i facilitar el seu us. Algú
ha pensat que amb la variant actual ja hi ha una via alternativa a la
carretera, però la realitat diu que no, que la gent que ve de
Granollers i va cap a Llinars o Cànoves no l'agafa (l'accés es molt
dolent) i el pla de mobilitat i la seva molecularitat, fa que per a
molts de nosaltres que utilitzàvem d'altres carrers, ara estem obligat
a passar per Rei en Jaume.

A mi m'agradaria un Cardedeu sense cotxes, amb amples voreres per a
passejar, on els vianants tinguéssim sempre la prioritat, amb carril
bici a tots els carrers, ..., i a la vegada, amb la possibilitat
d'utilitzar el cotxe (el menys possible) sense GPS i sense embossos
intencionats.  Però això es un projecte pel poble i no pels polítics,
un projecte a mig i llarg termini (mes d'una legislatura) que no els
interessa. Prefereixen mes projectes que pugin inaugurar els, i això
no es bo.

Salut,

Ramón Navío