Jo crec que el problema està, com sempre, en que qui remena les cireres són
les grans empreses

trobo molt fort que s'exigeixi als immigrants més integració que a les grans
empreses que ho poden fer tot en castellà sense ni despentinar-se

i canviant de tema, he llegit l'article que recomanava el joan sobre els
"herois" i la veritat és que jo aquests dies sentint alguns comentaris de la
gent sobre els polítics de cardedeu també havia pensat una cosa així

si critiquem destructivament al final només quedaran a la política els qui
s'embutxaquen diners de veritat
i l'abstenció és una opció vàlida, és clar, i pot ser per mil motius,
però qui pensi que cap de les persones que es presenten a les llistes de
cardedeu per cap partit li mereix confiança també és un pelet orgullós, no?

i torno a dir que no sóc de cap partit polític, tot i que m'agrada la
gent d'ICV i de la CUP
i també estic molt d'acord amb el que va dir el ricard: els partits
d'esquerres, quan arriben al poder es troben amb les mans més lligades del
que voldrien i llavors els votants es decepcionen: tornem al mateix: en
aquest planeta manen les grans empreses...

qui vulgui fer feina sense els polítics: a consumir el mínim possible a les
grans empreses!

maria vidal agulló