Bon dia Mary Pi de la Serra,
Que TV Cardedeu no és municipal ja ho sabem, no cal que ho repeteixis més. I
precisament per això ens agrada. Que tu has pagat la quota de sòcia durant
molts anys per tal de col·laborar-hi, m'ho suposo i que, per coherència,
quan vas accedir al govern com a Regidora de Comunicació i Noves Tecnologies
vas donar-te de baixa (o vas deixar d'anar a la Junta), també ho entenc. Que
esperis que els vilatans es rasquin la butxaca per defensar-la, ho faran
alguns, però no siguem il·lusos... una cosa és el que voldríem i una de ben
diferent el que és, la gent, en general, no es rasca la butxaca.

D'altra banda, els medis de comunicació NO controlats pel govern, són sempre
una espina clavada que incòrdia, molesta i que evidentment, és millor no
tenir. No ser municipals no vol dir que el municipi no pugui donar-li
suport. Una Tele municipal seria el que serà la TDT d'aquest Consorci del
Vallès Oriental igual que El NAS, si fossim municipals, seríem "La Vila", ja
sabeu, informació del "que guapos somos y que bien lo hacemos" del govern...
fins i tot podria esmentar aquesta mateixa llista, si fos municipal...  No
ser municipals no vol dir que no interessin al municipi.

Tan de bo l'Ajuntament s'hagués posicionat amb rotunditat en favor de Tele
Cardedeu i hagués forçat una solució per a ella i la seva continuïtat.
Perquè, tot i que no és municipal, com deia, és patrimoni i orgull de molts
vilatans. Les entitats la reclamen perquè cobreixi els seus actes, els
polítics per poder explicar la seva feina, i en general tots l'engeguem per
saber què ha passat. És tot un luxe com també és un luxe tenir aquesta
llista o, ja m'ho permetreu dir, tenir El NAS, que NO són municipals.

I finalment, el grup parlamentari a què fa referència tota aquesta discusió,
curiosament és del mateix partit que tu representaves quan estaves al
govern, i m'ha xocat que un comunicat d'IC-V Cardedeu ens informi d'això tan
"ricamente" i, quan tenia una representant al govern d'aquest municipi
precisament a la Regidoria de Comunicació i Noves Tecnologies.... En fi,  a
mi la política cada cop em decep més (si és que em pot decebre més) i tot
això que estem parlant és política, però no confonc res Mary, i tampoc em
confondràs, almenys a mi.

Tot i els nostres punts de vista diferents, rep una cordial abraçada,

núria aymerich
Ull a l'ull / El NAS de Cardedeu
Tel. 93 871 34 79
www.ullalull.cat