Amb tot el meu respecte per l'ATAC (n'he estat membre durant més de 20 anys
i per tant em sap greu quan algú critica amb tanta duresa el que fan),
potser estaria bé canviar-li el títol a l'espectacle, o posar-li algun
sotstítol que dóni a entendre quina és la línia d'aquests "Pastorets".
Un altre tema seria el de la qualitat, i aquest concepte és perfectament
opinable, i jo no hi entraré.

Pep

El 04/01/08, cot automatismes <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit: