Hola,

Seguint el mail del Daniel, jo ja fa uns mesos que volia parlar sobre això
de les motos, a l' ESTIU ÉS INSUPORTABLE, qui més qui menys la calor fa que
moltes vegades deixem les finestres obertes, i fas més vida al carrer o a la
terrassa, o al jardí o on sigui, tant sigui de dia com de nit, per
tant molesta el doble, i suposo q per ser època de vacances, les motos
aquestes no deixen de passar ja siguin les 9 del vespre, o la 1 de la
matinada. No és el primer cop que s'ha hagut de trucar a la policia a
l'estiu pq a la matinada es posen a fer curses cap a munt i cap avall.

Simplement no entenc pq quan estic dins de casa meva no sento ni em molesta
quan passen els cotxes ja siguin de la cilindrada que siguin, ni quan passen
motos "normals", i en canvi he de sentir el soroll horrible i indescriptible
d'una merda moto 49cc trucada fins a la mèdula, no és lògic.

Punt crític: Carrer Vilamajor , sortida urbanització d'Alfou