No compro el Carrefur, però si en altres Supers que em fan la vida mes
fàcil i si ho dic es per que fins fa molt poc  jo baixava a comprar el
Centre i comprava el pernil dolç a Can Clos, la verdura a Can Vila, la
carn a la Teresina, el pa El Llamí, el peix  ... i poc a poc he canviat
els meus hàbits perquè era massa complicat seguir amb els meus hàbits de
tota la vida. Tinc una jornada laboral complicada, soc mare de família i
tinc cura de casa meva com moltes dones, no es una excusa es la realitat i
la veritat es que no em puc permetre el luxe d'anar amb el carret amunt i
avall i desprès tornar fins a casa meva caminant.
No, en la vida quotidiana de cada dia.
I si, quan puc i tinc temps torno anar els llocs de sempre i ho faig per
fidelitat a tots aquests petits comerços, per les persones que hi han
darrera els taulells. No pas perquè em resulti fàcil.
Per cert, anar a la Ferreteria Montseny s'ha convertit en un acte de fe i
voluntat, però, això només ens preocupa els seus clients de sempre  i a la
família propietària del comerç.
No passa res, de fet ja em sembla be que el Centre el destinem a l'oci i
la Festa Major.

Entiendo, lo que dices, pero ¿cual crees, que puede ser la solución o
posibles soluciones?