From: "Cèsar Ferioli" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Llista de Cardedeu" <cardedeu@llistes.thesaurus.net>
Sent: Saturday, February 02, 2008 5:31 PM
Subject: [cardedeu] Gos perdut?

Aquest migdia hem trobat per la zona de Bellavista un gos perdut. És de
molt bon caracter i molt confiat. Té el pel molt llarg i del tot negre,
no és gaire gran (10-12 Kgs) i és un mascle jove (les dents son
blanques). Està ben alimentat i duu un collar de tela meitat negre i
l'altra meitat a segments curts de colors vius. Com que les cliniques
veterinaries son tancades, no em pogut comprobar si duu un xip
identificatiu. No en sé gaire de gossos i no puc dir exactament de quina
raça és, però m'arriscaria a dir que sembla una mena de "caniche" o gos
d'aigues. Si sabeu d'algú que l'hagi perdut si us plau informeu-me,
provisionalment el tinc al jardí de casa meva.
És força usual que a la zona de Bellavista ens apareixin animals perduts
o abandonats, fins i tot alguna ànima amb mala conciència ha llençat
dins d'algun jardí algun cadell que volia abandonar. Diria que aquest
cas sembla més aviat el de un animal perdut fa poques hores, donada la
seva bonomia i la bona alimentaió, és per aixó que confio que aquesta
llista pugui ser d'utilitat.
Cèsar Ferioli