José María,

Òbviament crec que són contractes privats que no interessen a ningú, com els
teus. Però t'haig de recordar que ni tu ni jo estem ocupant una propietat
privada que no és nostra i que, agradi o no, té un amo. I a sobre a aquest amo
no li fa molta gràcia que altres li entrin a casa... I suposo que quan aquest
amo utilitzava aquest immoble, pagava les factures de la llum sense necessitat
de cap "acord" amb la companyia. Tal i com ho fa tothom. Tenint en compte
aquests matisos, i que l'ocupació constitueix un delicte d'usurpació de la
propietat privada (novament, agradi o no), crec que seria just que la resta
d'usuaris coneguéssim els detalls d'aquest "acord".

Salut !!!

oriol

> To: cardedeu@llistes.thesaurus.net
> From: [EMAIL PROTECTED]
> Date: Thu, 7 Feb 2008 11:08:05 +0100
> Subject: Re: [cardedeu] els ocupes de la torre Sivilla
>
> Oriol, nos podrías enseñar tu contrato o "acuerdo",con la compañía
> eléctrica, y con la del agua, y que contrato tienes con el servicio de
> telefonía.
>
> Es posible que nos pueda servir, a todos..... O piensas que es un contrato
> privado y a nadie le interesa.
>
> Saludos
>

> Oriol Serra
> Sent by: [EMAIL PROTECTED]
> [...]
Guapos y guapas, clips musicales y estrenos de cine.