NO M'AGRADEN ELS OKUPES

Sóc conscient que una afirmació com aquesta escandalitzarà els
talibans del progressisme, però ja m'avanço: del meu carnet de progre
per punts me'n podeu descomptar l'apartat simpatia pels okupes. I si
creieu que no em mereixo un lloc al sol del progressisme doncs
expulseu-me'n que a fora també hi ha vida. Explicaré per què no
m'agraden els okupes. Que el que cal són arguments.
Perquè són violents. Si no estàs amb ells, ells estan contra tu. És
impossible el diàleg, no raonen, insulten,aixó si,pinten grafitis on
calgui mentres no sigui a casa seva. Si no, pregunteu als veïns de les
cases okupades. Els tenen atemorits. Perquè són intolerants.
Divideixen el món en dos grups: els bons, que són ells, i la resta del
món que som agents del capital internacional al servei de Bush i de la
guerra. Doncs no, nois "pijitos ganduls", n'hi ha molts que no som
okupes i no som agents del capital internacional, que estem contra les
guerres i que hem d'anar a treballar cada dia.
Perquè no ens ensenyen res. Vull dir que no ens ensenyen res de bo. A
la vida ens enriquim els uns als altres I així millorem. Però per més
que hi penso no veig què em poden ensenyar. Perquè menyspreen la
cultura tot i que toquen els gongos de maravella.... I els llibres i
tot allò que no sigui barreja de decibelis i alcohol. Cridar no vol
dir tenir raó. La raó s'ha de treballar i s'ha de guanyar.
Que ens volen ensenyar.....a viure dels altres?. I no en saben res de
tenir responsabilitats, sols estimen el victimisme. Només en han
convertit en el seu parc temàtic on els que no som com ells som
figuretes decoratives que no podem ni expressar-nos.
Perquè estan destruint la convivència estiguin on estiguin, sobretot
la convivència, que era el valor més preuat de la nosrta nació fins la
seva irrupció. Mai com ara tanta gent s'ha queixat de les festes. Sé
que es diu que no tots els okupes són iguals. Segur que és cert, però
em podeu presentar els altres? Perquè jo només coneixo els iguals. On
són els altres? a si els tenim a Cardedeu quina sort no?
Cal dir les coses pel seu nom: no necessitem alternatius que ens
vinguin a salvar de cap apocalipsi. Als pobles i ciutats , des de
sempre, s'ha rebut bé qui venia en so de pau, a participar i a
conviure. Qui vingui amb violència, intolerància i
amb prepotència no ens cal. Que costa molt construir i molt poc
destruir. Cal que perdem la por (sí, la por) i ho diguem fort i clar:
fora bruts i els seus gossos pudents, fora els intolerants, fora els
incívics, fora els violents, siguin skins, okupes o alternatius.
Que la violència i la intolerancia té un nom: feixisme. I aquest no
entén d'estètiques, es pot ser feixista amb el cap pelat o amb
grenyes. Que si els caps rapats atemoreixen els okupes, aquests ho fan
amb els veïns. Quina diferència hi ha? Ni els uns ni els altres, hem
de ser valents i dir prou!.
Amb les contestes que he tingut......és millor riure,un que està
content amb les pintades,diries el mateix si fos casa teva?,altres que
sols veuen el to ironic dels polls...gran nivell el vostre.
Encara espero que el grup de ganduls de la torre ocupada contesti com
cal....o potser cal estar amagats?
Potser us representa un regidor a l´Ajuntament,o sigui 400 vots...i
els 10.000 restants callen de moment....

A.Dominguez - Verge del Pilar - Estalvis
Cardedeu