Es que no hi ha prou de sentir-ho dir a els diaris i TV que heu de fer un
congres per parlar de crisi? no podeu esta calladets amb això? tothom ho
sap, però em dedico a vendre i i es parla molt de tancament d'empreses, de
fallides, d'acomiadaments fa un efecte domino. Pot ser vosaltres esteu ven
aposentats i no us farà res la crisi, però a la gent de peu si i ja esta
prou neguitosa, parleu amb empresaris petits, amb petits comerciants amb
bars i restaurants i comprovareu que la gent no entra, que no es compra tant
i tenen por, jo per la meva feina parlo molt amb la gent i veig la por, però
també com prefereixen no sentir a les noticies crisi, com voldrien que no
hagués una fallida dels bancs, també veig com els bancs estan buscant fer
negocis fins ara en segon pla només per recuperar-se.

Jo soc votant de CiU, però amb això no feu cap favor a ningú, repartiu la
pizza, parleu de plans reals com el que ha fet el PSOE d'angles per tots els
nens a les escoles, això si que es un encert si ho fan de veritat, recolzeu
obertament això.

Desitjant de tot cor no feu aquesta conferencia, rebeu una cordial salutació
d'un que acabeu de fer dubta en vosaltres al igual que dubto amb els altres
que l'estan fent servir.

Carles (tbk08)

El 20/02/08, CiU CARDEDEU <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit: