Carles,
Crec que et serà una mica difícil aconseguir-ne un per la setmana que ve,ja
que només es pels nadons que siguin empadronats a Cardedeu, i no per la
qüestió del paperam que aquest deu ser l'únic que encara es deu poder fer en
una setmana, sinó pel fet de disposar d'un infant en aquest temps, ja que
això es una mica més complicat.
Sempre estàs a temps de fer-te'l tu mateix i posar "Cardedeuenc de Pro", ara
si el més difícil serà brodar l'escut del poble, però amb paciència ho pots
aconseguir :-)

Jordi