És greu aquesta notícia que ens feu arribar i jo, per la meva banda, haig
de dir que sintonitzo amb el moviment okupa precisament com a
 resposta a una siruació clarament injusta que respecta absolutament
l'especulació desenfrenada com la que estem vivint. Quan el dret a una
vivenda digna hauria de ser una prioritat per a qualsevol govern i un govern
no pot deixar que la situació se l' in vagi tant de les mans com ha passat.
Un estat de dret ha de defensar els principis bàsics que afavoreixen la vida
de les persones i la vivenda n' és un d'ells i quan l' estat està impotent o
no actúa, crec que l' acció dels ciutadans és vàlida com a principi de
justícia. Oriol Genís