Està clar que el tema és complicat. Amb el que estic plenament d’acord és amb el fet que hi hauria d’haver un termini establert per a que els pares biològics poguessin reclamar els seus fills. No es pot deixar un fill indefinidament en un centre o família d’acollida.

Pel que fa als pares d’acollida de l’Íngrid, no tinc clar si van fer tot el possible pq la nena entengués la seva situació real, tenint en compte el que podia passar, que malauradament ha succeït. Encara que a les últimes noticies vaig sentir que el centre d’acollida suposadament havia donat falses esperances d’adopció als pares i no els havia informat correctament de la seva situació real, per tant, aquests també en serien víctimes.

Pel que fa als mitjans, al començament, a tot arreu es feia referència als pares d’acollida com a “pares adoptius” quan no ho eren, fet que demostra falta de professionalitat, per no dir altres coses, d’aquests mitjans que ho publicaren.

M’agradaria que l’Ingrid es quedés amb els pares d’acollida pq crec que serà el millor lloc pel seu futur i és el que ella vol i demana. Però d’aquí a classificar a uns com “els bons” i els altres com “els dolents” hi ha un bon tros. No crec que ningú tinguem prous coneixements sobre el tema i prou objectivitat com per afirmar certes coses.

En tot cas totes les parts en són víctimes.

Anna.

¡Viaja!
Disfruta estos Puentes de las mejores vacaciones, vuelos y hoteles!
http://viajes.wanadoo.es/

--------------------------------------------- La llista de correu CARDEDEU és una iniciativa del Cardedeu Online Club amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals . Instruccions de participació, altes i baixes a

Respondre per correu electrònic a