Hello friend For Charity and Humanitarian Foundation

My name is Mrs. Maham Mariame, My Humble Greetings,

My good friend how are you doing, I have a donation fund for charity
purpose which I want to donate through your help. Please try to get
back to me for more information. I will tell you more about myself and
my plans with this money when I hear from you. contact me via email:
hammari...@gmail.com
Mrs. Maham Mariame

Olá amigo para caridade e Fundação Humanitária

Meu nome é Mrs. Maham Mariame, meus humildes cumprimentos,

Meu bom amigo, como você está, eu tenho um fundo de doação para fins
de caridade que eu quero doar através de sua ajuda. Por favor, tente
voltar para mim para mais informações. Vou contar mais sobre mim e
meus planos com esse dinheiro quando tiver notícias suas. entre em
contato comigo via email: hammari...@gmail.com

Sra. Maham Mariame