Can Burak Cilingir <[EMAIL PROTECTED]> writes:

>[...]
> (autoload 'python-mode "python-mode" "to edit py files" t)
>
> ardından açtığım her .py dosyasında çalıştı python-mode.

Tesekkürler. FM Forum'a yolladim buradaki cevabin adresini,
arkadas faydalanir herhalde.

> |    +----------+      |     |     |
> |    |adskjadskj|      |     |     |
> |    |aksdjkasdj|      |     |     |
> +----+----------+------+-----+-----+
> |ayşe           |mayşe |34   |she  |
> +---------------+------+-----+-----+
>
> şu tabloyu kolayca hazırladım. içini düzenledikçe genişletiyor,
> boyuna, enine bölmek mümkün. kısacası çizgileri ben çizmedim.
>
> ayrıca tablonun html ve latex kodunu verebiliyor!

Bazi insanlarin yukaridaki örnege bakip sasirmalari
kullandiklari araclarin beyinlerinde ördügü entelektüel
hapishanenin gücünü gösteriyor!

Emacs ve Lisp dünyasina alisik olanlar ise gücü
hissetmenin ve iyilik icin kullanmanin tadini cikariyorlar ;-)

eMBA Software Developer         Actively engaged in:
http:www.bilgi.edu.tr           http://ileriseviye.org
http://www.bilgi.edu.tr         http://fazlamesai.net
Cognitive Science Student       http://cazci.com