    ES> Güncelleme imkanimiz var mi?

    VST> Var tabi.

    ES> Bu Common Lisp konusu ile ilgili CS bölümünden hevesli ögrenci
    ES> arkadaslar yok mu hic? N'apiyorsunuz Scheme dersinde cok mu
    ES> korkutuyorsunuz cocuklari? :) Hani yani belki wiki'ydi,
    ES> güncellemeydi, düzenlemeydi, belge olusturmaydi vs. ugrasan
    ES> birileri cikabilir.  Haberleri var mi ögrencilerinizin bu
    ES> haftalik toplantilardan, Lisp olusumundan filan?

    VST> Bizden ve calismalarimizdan haberdarlar, hatta odevlerini bu
    VST> listeye sormak konusunda bile tesvik edildiler. Sanirim
> [...]

Bazi ögrencilerin ödev yaptirma konusundaki hevesleri yabancisi
oldugumuz bir konu degil, benzer bir hevesi bu cs-lisp grubu
ve Common Lisp calismalarina da gösterirlerse epey taze kan
ve enerji gelir ortama diye düsünüyorum. (Senin o USENET ve
burasi ile ilgili cs-discuss'a yazdiklarin gayet yerindeydi,
insallah kiymetini bilirler verilen bilginin).

eMBA Software Developer         Actively engaged in:
http:www.bilgi.edu.tr           http://ileriseviye.org
http://www.bilgi.edu.tr         http://fazlamesai.net
Cognitive Science Student       http://cazci.com