    HB> Bu cuma aksami icin cs-lisp toplantisi yapalim diyorum. `Evet
    HB> yapalim`, `Hayir yapmayalim`, `Yapalim ama su zaman yapalim`
    HB> gibi yorumlarinizi yazar misiniz?

Arkadaslar, eski güzel günleri hatirlamaniz sevindirici? :)

Toplanti ne tür bir icerikle yapilacak acaba? Bir gündemimiz,
bir konusmacimiz, belli bir konumuz var mi? Icimizden biri Common Lisp
ile ilgili bir konuyu örnekleri ile, teorisi ile, pratigi ile
kisa da olsa anlatmayi düsünüyor mu? Ya da Lisp ile ilgili bir
uygulamaya dair bir seyler, vs.? Bir demo?

Belli bir mevzu olmadan bir araya gelmenin cok anlamli
olmadigini düsünmüyorum.

Ayrica gecenlerde VST, doktora derslerinden ötürü Cuma
aksami hicbir seye vakit ayiramayacagini söylediydi.

Dedigim gibi belli bir etkinligimiz olacak ve cogumuzun
zamanina uyacaksa ben de gelmek isterim.

Bu arada cs-lisp WIKI sayfasi hala calismiyor:

  http://church.cs.bilgi.edu.tr/lcg/

Dersiniz ki etkinlikte bi UCW, bi CLIM, bi Common Music
anlatilacak (bu sonuncusuna ben talibim de bu hafta
olmasi imkansiz ;-), bi CLOS mevzusu, bi güzellik olacak, neden olmasin
derim ama somut bir sey olmasi lazim.

Simdilik hissiyatim bu sekilde.

Görüsmek ümidiyle,

NOT: Emacs ya da XEmacs icin "predictive abbreviation" diye
bir sey duyan var mi?

--
Emre Sevinc

eMBA Software Developer         Actively engaged in:
http:www.bilgi.edu.tr           http://ileriseviye.org
http://www.bilgi.edu.tr         http://fazlamesai.net
Cognitive Science Student       http://cazci.com
http://www.cogsci.boun.edu.tr