Selam lisp hakkinda bu kadar derinlemesine bir sohbet varken sorularimi mazur görün:)
Gentle introduction to Lisp kitaiıni okumaktayıım. Fena da gitmiyo açıkçası; ne zaman disarida bir lisp kodu görsem bir hevesle bakıyorum. Ama sonu hep hüsran:)
Bu arada sorularim:
1)" Special functions" terimini tam olarak kavrayamadım.Yani açıkça anlatmak gerekirse bir yerde "special functions" terimini gördüğüm de olayi bir türlü kafamda canlandiramiyorum. Kitabin arkasindaki tanima bakmak zorunda kaliyorum. Bu da takdir edersiniz ki cok can sıkıcı bişey. Bu terimi bana aciklarsaniz cok sevinirim.
2) Hala "slime + sbcl + emacs" üclüsünü hayata gecirememis biri olarak "Allegro Common Lisp" kullanmaktayım. Debug window' a öğrendiklerimi yazmaktayım. Fakat isin uygulama calisma kismini cozmüs degilim. Ornegin ben disaridan aldigim bir lisp kodunu calistirmak istedigimde onu nereye yazacagim.

Kolay gelsin.
Butun gruba selamlar.