Necati Keseci wrote:

> Ayrıca sunumunuz esnasında kablosuz bağlantının bağlanmama çabalarına
> rağmen UCW+ frameworkunuz ile tamamladığınız gerçek çalışmalarınızdan
> örnekler gösterebildiniz. Kanımca bu da katılımcılara faydalı olmuştur.
>
> Yeri gelmişken sorayım, ucw/ucw+ sı tüm saz arkadaşlarıyla beraber
> sorunsuz kurabiliyor muyuz artık? Yoksa farklı yerlerden gerekli
> paketleri indirmek ve tanıtmak mı gerekiyor. Burada "sorunsuz
> kurabiliyor muyuz" dan kastım sizler değil de benim gibi çömezler.
> Aylar önce denediğim ve takip ettiğim belgelere göre kurmaya
> [...]

Merhaba Necati Bey,

Bu konuyu bir vakit bulup burada ilgilenenler ile tartismak istiyoruz.
Sonucta, biz bu paketleri zaten maintain ediyoruz. Malum, cl.net'ten
gelen paketlerin uyumsuzlugu soz konusu oluyor bazi durumlarda, biz
eleyerek patchliyoruz repolari sistemin stabil kalmasini saglamak amaciyla.

Bu konuda bir istek olursa, mevcut repolarimizi kullanmak isteyen
arkadaslara acabilecegimizi dusunuyorum. Sartlari konusunda bir on
yargimiz yok, sadece en uygun sistemin ne olacagina sizlerin gorusunu
almadan karar vermek istemedik.

Ek olarak, son gelistirdigimiz core-server projesi gentoo ile oldukca
uyumlu calisiyor, 1.0 oldugunda herkes icin faydali olacagini
dusunuyoruz. Her firmada bulunan dns, apache, eposta sunucusu gibi
sunucularin lisp ile kontrol edilmesi, sistem yonetimi acisindan oldukca
rahatlatici olacaktir.

Bu arada, yeni ofisimize yerlestik gibi, insallah bundan sonra yazilim
gelistirme konusunda daha verimli calismalar yapacagiz. Sayfamizdaki
iletisim bilgilerini guncelledim, erisebilirsiniz.

Son olarak, herkesin yeni yilini kutlamak istiyorum. Dilerim, tum
sevdiklerinizle, mutlu ve saglikli bir yil gecirirsiniz.

Saglicakla,
Evrim.