Altan DEMIRKILIC wrote:

Merhaba arkadaslar,

Simor arkadasimdan fonksiyonel gezegen icin bir logo tasarlamasini rica etmistim, kendisi saosun kirmadi beni 3 farkli logo tasarladi. Logolar sirasi ile ;

http://www.opheus.org/wp-content/uploads/bir.jpg
http://www.opheus.org/wp-content/uploads/iki.jpg
http://www.opheus.org/wp-content/uploads/uc.jpg

adreslerinden bakilabilir. Bu 3 logodan hangisini begendiginizi bana bildirir iseniz bende simor arkadasimiza secilen logo'yu bildirecegim kendiside secilen logoyu cilalamaya baslayacak.

3. diyorum ben.

2. üzerinde biraz daha calisilirsa belki güzel bir sey cikabilir.

Son olarak sunu belirtmek istiyorum belki bazi arkadaslarimiz karsi cikacak ama bence X ortami icin yapacaginiz programlarda CLIM/McCLIM kullanmayın arkadaslar, her ikiside soylendigi gibi tasinabilir degil ve her CL implementasyonu icin farkli durumlar ortaya cikiyor. Aslinda CLIM'in temel ozelliklerini kullanabiliyorsunuz ama bu da sizi bazi durumlarda icinden cikilmasi zor durumlara sokuyor. Benim tavsiyem (kisiden kisiye degisebilir tabii ki), cells-gtk, lisp-tk veya wxcl kullanmaniz yonunde, bu uc'u arasinda cells-gtk daha da basarili gozukuyor.

Bu deneyimlerini belgelendirirsen güzel olur kanaatindeyim, böylece baskalari icin de kaynak olmus olur, benzer ruh hallerini tecrübe etmekten kurtulmus olurlar ve sebeplerini bilirler.

--
Emre Sevinc