    VY> Aslında ben de tam tersini tavsiye etmek üzereydim fakat bu iş
    VY> bana düşmez diye şeyi şey ettirdim en son. Diyeceğim şuydu ki,
    VY> işe yarar parça kodları internette süresi dolunca silinecek
    VY> sayfalara koymak yerine direk e-posta listesine göndermek daha
    VY> akıllıca olabilir. Hem bu şekilde posta listesinde ufak bir
    VY> kod arşivi toplanmış olur. (Bir kaç KB'lik metin verisinden
    VY> kimseye zarar gelmez.)
    VY> Örneğin bugün sorduğum bir soruyu rafb.net/paste'e koyarsam, 1
    VY> hafta sonra aynı sorunun cevabını internetten arayan biri (ki
    VY> bu muhtemelen yine ben olurum) HTTP 404 hatası ile
> [...]

E-posta listesine de bir kopyasinin yollanmasinin elbette faydasi
var ama ben simdi merak ettim baktim, paste.lisp.org adresinde 1 hafta gecer
gecmez silinmiyor gibi göründü bana, 3 yil öncesinden lisp, emacs lisp
kodlari filan var:

        http://paste.lisp.org/display/3

        http://paste.lisp.org/list?745

Bir de orayi sevme sebeplerimden biri, yani *bir kopya da* oraya gönderilse
fena olmaz dememin sebeplerinden biri lisp fonksiyonlari icin renklendirme
yapmakla kalmiyor ayni zamanda Hyperspec'teki (ya da Emacs kilavuzundaki)
ilgili sayfaya da otomatik link koyuyor ve tek tiklama ile detayli
aciklamaya ulasmayi kolaystiriyor olmasi.

eMBA Software Developer         Actively engaged in:
http://emba.bilgi.edu.tr        http://ileriseviye.org
http://www.bilgi.edu.tr         http://fazlamesai.net
Cognitive Science Student       http://cazci.com